close


Britney Spears- Everytime
 布蘭妮-每次

Notice me Take my hand Why are we
注意我 握我手

Strangers when Our love is strong
為何我們是陌生人 當我們的愛還堅定

Why carry on without me
為何放下我而走

Everytime I try to fly I fall
每次我試著著飛 卻總是摔下

Without my wings I feel so small
沒有了翅膀 我感到好渺小

I guess I need you Baby
我想我是需要你的 寶貝

And everytime I see you in my dreams
每次在夢中
遇見你

I see your face it's haunting me
你的臉龐卻揮散不去

I guess I need you Baby
我想我是需要你的 寶貝

I make believe That you are here
我假裝 你在這裡

It's the only way I see clear What have I done
那是唯一方法 讓我能看得清楚

You seemed to move on easy
我到底做了什麼 讓你走得自在


Everytime I try to fly I fall
每次我試著飛 卻總是摔下

Without my wings I feel so small
沒有了翅膀 我感到好渺小

I guess I need you Baby
我想我是需要你的 寶貝

And everytime I see you in my dreams
每次在夢中遇見你

I see your face it's haunting me
你的臉龐卻揮散不去

I guess I need you Baby
我想我是需要你的 寶貝

I may have made it rain
也許我真的毀了一切

Please forgive me
請原諒我

My weakness caused you pain
我的軟弱造成了你的困擾

And this song is my sorry
這首歌是我的抱歉

At night I pray
在晚上我祈禱著

That soon your face will fade away
但願你的臉龐很快的就會離我遠去

Everytime I try to fly I fall
每次我試著飛 卻總是摔下

Without my wings I feel so small
沒有了翅膀 我感到好渺小

I guess I need you Baby
我想我是需要你的 寶貝

And everytime I see you in my dreams
每次在夢中遇見你

I see your face it's haunting me
你的臉龐卻揮散不去

I guess I need you Baby
我想我是需要你的 寶貝



--------------------------------------------------

我要跟喜歡 Just a kiss 的朋友們say sorry了.... ><

因為播放器的關係..... Just a kiss突然都撥不出來....我也試過好幾次了 lol

所以現在暫時先把4月之歌換成這首吧...

布蘭妮的這首個也很好聽..我很喜歡她輕柔的旋律...~ :))

在下面留言唷 ^^

*如果有機會的話希望Just a kiss能在下次和大家見面~ sorry~



arrow
arrow
    全站熱搜

    Kristen 發表在 痞客邦 留言(11) 人氣()